Lon Q highland

I like `Lon Q highland`. `Lon Q highland` is TV program. Every Sunday, I watch it. This program excites me. Why? I don't know. It's Quiz. Easy quiz. But, Atsushi puts pressure on answers. Then, answers are in a hurry. I like it. Hurry up! More speedy! Ryo! This program's producer is Suga though it is unrelated. I like Suga. Thank you.


Excite翻訳

私は'ロンQ高地'が好きです。'ロンQ高地'はテレビ番組です。 毎週日曜日に、私はそれを見ます。 このプログラムは私を興奮させます。 なぜですか? 私は知りません。 それはクイズです。 簡単なクイズ。 しかし、Atsushiは答えに圧力を加えます。 そして、答えは急いでいます。 私はそれが好きです。 急いでください! より迅速! Ryo! それは関係ないのですが、このプログラムのプロデューサーはスガです。 私はスガが好きです。 ありがとうございます。